Въпреки че процентът на рекламации е изключително нисък, добре е да знаете, че продуктите от Doreanse.bg са със същата гаранция, каквато е предоставяна от стандартните магазини за бельо. В наш интерес е да уредим Вашата рекламация в най-кратък срок. Продавачът носи отговорност за всички дефекти на продукта, налични при получаването на стоката от клиента. Продавачът не носи отговорност за дефекти, причинени от невнимателна или неподходяща употреба, или механична повреда. При пране и почистване на бельото съблюдавайте символите за пране, приведени от производителя върху етикета.
Законоустановеният срок за разглеждане на рекламация е 30 дни, след датата на заявяването ѝ.
Преди да изпратите рекламацията, моля свържете се с нас за повече информация на телефон: +359 884326368 или на имейл : info@doreanse.bg
Моля, изпратете Вашата рекламация на адрес:
М2М Къмпани ЕООД
гр. София
ул. Георги С. Раковски №163А
В пратката трябва да приложите описание на причината за рекламацията и копие от фактурата за закупената стока или информация за Вас, с която да идентифицираме Вашата покупка (най-често това е име, на което сме изпратили поръчката или въведен телефонен номер). Mоля, посочете номера на банковата сметка, по която желаете да Ви бъде възстановена сумата по върнатия продукт, в случай че Вашата рекламация бъде призната.
Не забравяйте да ни предоставите пълна информация за контакт с Вас, включително имейл и телефонен номер, на които да Ви уведомим за хода на рекламацията.
Транспортните разходи при връщане на стоката се поемат от клиента. Не изпращайте стоките с транспортни компании, които ще изискват от нас наложен платеж. В такъв случай пратката няма да бъде приета. За изпращане на стоката обратно молим да използвате куриерски услуги, връзка тук : https://www.speedy.bg/bg/speedy-postal-service)
В случай, че плащането е направено с банкова карта, Възстановяването на суми става, чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 14 дни.